Veelgestelde vragen

Zijn alle producten op voorraad?
In principe zijn alle getoonde producten op de website op voorraad. Indien het product niet op voorraad is, zal er bij het desbetreffende product worden aangegeven dat het uitverkocht is. Daarnaast is er op enkele momenten de pagina ‘Wordt verwacht’ actief. Op deze pagina worden producten getoond die wij al hebben besteld bij één van onze leveranciers, maar we nog niet op voorraad hebben. Deze producten kunnen dan al wel als pre-order besteld worden. Per product kun je bij de omschrijving terugvinden wanneer we het product verwachten binnen te krijgen. 

Ik heb een product in mijn winkelmandje gedaan, maar is nu opeens uitverkocht en uit mijn winkelmandje verdwenen. Hoe kan dat?
Producten worden pas echt toegekend als een bestelling wordt afgerond. Het kan dus voorkomen dat, als er bijvoorbeeld maar één stuk van een bepaald product op voorraad is en deze eerder door iemand anders wordt besteld in een eerder afgeronde bestelling, je het daarna kwijt bent in je winkelmandje. We raden dan ook niet te lang te twijfelen en je bestelling af te ronden wanneer je klaar bent met winkelen.

Ik heb net een bestelling geplaatst, maar ik ben iets vergeten mee te bestellen. Kan ik nog een bestelling plaatsen en de bestellingen samenvoegen?
Samenvoegen van bestellingen kan, mits de eerste bestelling nog niet is verzonden. Neem contact met ons op over de actuele status. Indien de bestelling nog niet is verzonden kun je een nieuwe bestelling plaatsen en tijdens de checkout kiezen voor ‘Betalen bij afhalen’, zodat er geen verzendkosten worden gerekend. Let op; betalingen van meerdere bestellingen kunnen niet samengevoegd worden. Iedere bestelling dient apart te worden afgerekend en bestellingen worden pas verzonden wanneer alle betalingen zijn afgerond.

Ik wil een bestelling komen afhalen, kan dat?
Ja, dat kan in Kortenhoef. Afhalen kan alleen op afspraak. Als we een bestelling ontvangen waarbij er is gekozen voor ‘Betalen bij afhalen’ nemen we contact met je op om hiervoor een afspraak te maken. Afhalen kan over het algemeen alle dagen in de week, ook ’s avonds.

Ik wil iets retour sturen. Hoe doe ik dit?
Lees alles over ons retourbeleid hier.

Ik wil iets ruilen. Hoe dit ik dit?
Meester Aap bied geen omruilservice aan.

Versturen jullie bestellingen ook naar België?
Ja, we versturen bestellingen ook naar België. We reken hiervoor wel hogere verzendkosten dan binnen Nederland. De standaard verzendkosten zijn € 8,50 en bestellingen met een orderbedrag vanaf € 69,00 versturen we gratis naar België.

© 2020 Meester Aap | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel

Ontvang deze week tot 20% korting op je bestelling!