Zijn alle producten op voorraad?
Alle getoonde producten op de website zijn op voorraad, mits het producten zijn uit de categorie ‘Wordt verwacht’. Dit zijn producten die al wel als pre-order besteld kunnen worden, de voorraad verwachten we later binnen te krijgen. Per product kun je bij de omschrijving terugvinden wanneer we het product verwachten binnen te krijgen. Meer informatie over pre-orders vind je hier.

Ik heb net een product besteld, maar ik kan het product niet meer terugvinden op jullie website. Is mijn bestelling nu wel goed gegaan?
Onze website is zo ingericht dat alleen producten worden getoond die besteld kunnen worden (op voorraad zijn of worden verwacht). Het kan dus voorkomen dat je van een bepaald product het laatste stuk hebt besteld. Na je bestelling wordt het product dan niet meer getoond. Je bestelling is goed aangekomen bij ons.

Ik heb een product in mijn winkelmandje gedaan, maar is nu opeens uitverkocht en uit mijn winkelmandje verdwenen. Hoe kan dat?
Producten worden pas echt toegekend als een bestelling wordt afgerond. Het kan dus voorkomen dat, als er bijvoorbeeld maar één stuk van een bepaald product op voorraad is en deze eerder door iemand anders wordt besteld in een eerder afgeronde bestelling, je het daarna kwijt bent in je winkelmandje. We raden dan ook niet te lang te twijfelen en je bestelling af te ronden wanneer je klaar bent met winkelen.

Ik heb een bestelling geprobeerd te plaatsen, waarbij ik heb gekozen voor betalen met AfterPay. Mijn order is meteen geannuleerd. Hoe kan dat?
Tijdens de checkout voert AfterPay een gegevenscontrole uit. Wanneer je geen bekende klant van AfterPay bent, gebruiken zij je gegevens voor het uitvoeren van een geautomatiseerde real-time risicotoets, om inzicht te verwerven in je betaalwaardigheid. Ben je wel een bekende klant van AfterPay, dan bepalen ze op basis van je bestelhistorie of je verzoek om achteraf te betalen wordt geaccepteerd. Indien je betaalwaardigheid niet voldoet of op basis van je bestelhistorie achteraf betalen niet wordt geaccepteerd, wordt je bestelling automatisch geannuleerd bij Meester Aap. Uiteraard kun je wel opnieuw een bestelling plaatsen en kiezen voor een andere betaalmethode.

Ik heb net een bestelling geplaatst, maar ik ben iets vergeten mee te bestellen. Kan ik nog een bestelling en de bestellingen samenvoegen?
Samenvoegen van bestellingen kan, mits de eerste bestelling nog niet is verzonden. Neem contact met ons op over de actuele status. Indien de bestelling nog niet is verzonden kun je een nieuwe bestelling plaatsen en tijdens de checkout kiezen voor ‘Afhalen op afspraak’, zodat er geen verzendkosten worden gerekend. Let op; betalingen van meerdere bestellingen kunnen niet samengevoegd worden. Iedere bestelling dient apart te worden afgerekend en bestellingen worden pas verzonden wanneer de betalingen zijn afgerond.

Ik wil een bestelling komen afhalen, kan dat?
Ja, dat kan in Kortenhoef. Afhalen kan alleen op afspraak. Als we een bestelling ontvangen waarbij er is gekozen voor ‘Afhalen op afspraak’ nemen we contact met je op om hiervoor een afspraak te maken. Afhalen kan over het algemeen alle dagen in de week, ook ’s avonds.

Ik wil iets retour sturen. Hoe doe ik dit?
Lees alles over ons retourbeleid hier.

Ik wil iets ruilen. Hoe dit ik dit?
Meester Aap bied geen omruilservice aan.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »